home twitter Facebook Instagram follow

Tuition Time !
0 Adorable | Tuesday, July 13, 2010 July 13, 2010


tak boleh blaa eh sorang mmbe aku neh , boleh pulak dia buat kelaka dalam class .

teacher : okay class , what meaning is countable and uncountable ?
class : countable boleh di kire , unscountable tak boleh
teacher : give me an example pls?
botak 1 : table

botak tuh takde kene mengena , saje jeee. hahaha merengggg ~

fiza : chair

and ade la budak lain yang tak kalah gak nak sebut sebut =___=

teacher : okay , now pls give me an example for uncountable
botak 2 : sugar
fiza : neraka

aku , tya and haifaa bantai gelak gila gila ! hahahhaa !! bengong doe fiza nehh xD merepek ape uncountable tetibe sesat neraka neh ? hell no aa , hahahha !!

tya : ape kau merepek fiza ? ( sambil gelak )
fiza : tak ade la dah budak tuh cakap syurga aku cakap lah neraka ,
aku : bukan syurga la , tapi sugar !
fiza : oh aku pk syurga , ( sambil gelak )

lagi la aku , tya and haifaa bantai gelak gila gila lagi . sampai sakit perut + kuar air mata aku gelak gila gila tadi . cikgu macam dah blur ape hal lah kitorang gelak . nasib kau cakap slow fiza , hahahahah !!
Older post Newer post

Diba Nasar



All about me:
Adibah Syahirah's the name. I got my first breathing since 1995. & I blows the candles on Twenty-Eight of October every year. Characteristic? People said I'm talkative, anywhere and anytime. Even though I'm talkative but I'm not the person that have a finger in the pie. Personality? Not too straight, sometimes might be a little bit shy. Emotionally normal with laughter and I am very sensitive person. However, singing and cooking is definitely been liked. I love sky blue and baby pink ! Idol? My Dad and My mom are currently been loved.

Wishlist

I wants:
Ksr or superbike
Drivers License
Motorcycle License
Own a CAR!!
Own a Volkswagen Kombi!!
Mekah one fine day. amin..

more and more...